Toch meer een lezer? geen probleem

Bij ons kun je terecht voor op maat gemaakte websites die echte resultaten opleveren. We laten je graag zien hoe we te werk gaan en welke strategieën we hanteren.

Het kantoorpand

We beginnen altijd met de ontwikkeling van een website, omdat je zonder een website niet kunt starten met online marketing.

Een website kan worden gezien als een kantoorpand met gesloten deuren. Zonder de deuren van je kantoorpand te openen, zul je geen bezoekers op je website ontvangen.

Scroll verder om de deur te open

De deuren openen

De deuren openen doe je via online marketing. Dit kan je verdelen in 3 hoofdcategorieën:

01.

SEO

SEO is simpelweg organische groeien in Google zonder dat je adverteert hoger in Google komt mede dankzij kliks.

02.

SEA

SEA onder andere Google ads is het adverteren in google ads ruimtes. Het online advertentieprogramma van de zoekmachine.

03.

Social media

Social media is adverteren in Social media, een bekend verhaal met kanalen zoal Facebook, Instagram, LinkedIn en Tiktok noem maar op.

SEA vs SEO

In deze video wil ik je meenemen in voorbeelden en het verschil tussen Google ads en SEO.

Klaar voor de volgende stap ?

We hebben niks aan bezoekers maar aan klanten.

Veel ondernemers denken dat ze klaar zijn zodra het kantoorpand is gebouwd en de deuren zijn geopend.

Maar dan begint het pas!

Hoe maak je van bezoekers klanten?

Om klanten te krijgen via online marketing moeten we eerst bezoekers aantrekken. CRO, oftewel Conversie Optimalisatie, helpt ons om deze bezoekers om te zetten in betalende klanten.

Waar komen je klanten vandaan?

We richten ons op warme leads, dat zijn mensen die interesse hebben in onze producten of deskundigheid. Als we deze bezoekers kunnen converteren tot klanten, is dat fantastisch. Maar daarmee zijn we nog niet klaar. De laatste stap is webanalytics.

Webanalytics

Als we niet weten via welk kanaal onze klanten hun aankopen doen, kunnen we onze marketingstrategie niet optimaliseren. Het is dus belangrijk om de data nauwkeurig bij te houden en precies te weten of we klanten hebben binnengehaald via SEO, Google Ads, display advertising, Instagram of LinkedIn.

Als je de data niet bijhoudt, kun je eigenlijk alles weggooien, omdat je niet weet wat je moet optimaliseren.

Integrale aanpak

Wij hopen dat we je hebben kunnen overtuigen van onze integrale aanpak.  Wat moet er gedaan worden:

 

Een praktisch voorbeeld

Misschien vind je het interessant om het verhaal van conversie-optimalisatie te ontdekken. Zo krijg je een praktisch voorbeeld van hoe Webactueel te werk gaat.

Ons werk

Dit is het niveu hoe wij erin staan en denken. En uitvoeren bij onze klanten.

Gratis adviesgesprek

Heb je interesse in één van onze diensten? Laten we kennismaken! Binnen 2 minuten kan je gratis adviesgesprek aanvragen bij ons. We reageren binnen 24 uur na je aanvraag. Meestal zijn we veel sneller.

Vraag een offerte aan en één van onze specialisten neemt zo snel mogelijk contact op om de mogelijkheden door te nemen.

Onze
partners