Display advertising: een vruchtbare aanpak waarmee je je doelen realiseert

Display advertising is een slimme manier om in dit digitale tijdperk online in het vizier van jouw potentiële klanten te komen en blijven. De advertenties zorgen ervoor dat klanten jouw product of dienst snel en makkelijk kunnen vinden. Heb je hier nog geen kaas van gegeten en/of heb je er geen tijd voor om display advertising zelf op je te nemen? Dan neem je Webactueel in de arm. Display advertising biedt je als ondernemer talrijke mogelijkheden. Zo kun je onder andere zelf bepalen waar je de advertenties laat verschijnen. Op websites bijvoorbeeld, of in apps. Het visuele aspect weet deze manier van adverteren extra te onderscheiden van de andere. Potentiële klanten krijgen de beeldadvertenties als banners te zien. Niet op je eigen website, maar op externe websites en apps. Display advertising vormt samen met tekstadvertenties (Google Search) en productadvertenties (Google Shopping) het advertentienetwerk van de zoekmachine. Met Webactueel lukt het je om maximaal de vruchten te plukken van de mogelijkheden wat betreft bereik en targeting.

Onze
opdrachtgevers

De juiste doelgroep, de juiste plaats

Als enthousiaste ondernemer zou je de wereld het liefst bombarderen met de producten en diensten waar jij helemaal achter staat. Tegelijkertijd weet je dat dat niet de gewenste effecten oplevert. Adverteren is alleen een nuttige investering wanneer je je tot jouw beoogde doelgroep richt. Display advertising richt zich net als andere vormen van SEA op een specifieke doelgroep. Nog steeds een grote groep, maar wel enkel bestaande uit personen die mogelijk relevant voor jouw onderneming zijn. Omdat Display advertising zo veel opties biedt, kan het lastig zijn om de juiste keuzes te maken. En die vormen nu net de basis voor een optimale campagne. Samen met jou bespreken we het doel van Display advertising. Voor de een zijn dat leads, voor de ander is dat weer naamsbekendheid. Onze adviezen en gestructureerde aanpak voorkomen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wie is je doelgroep? Waar moeten je advertenties getoond worden? Waar juist niet? En op welke kanalen? Wat betreft dat laatste heb je de volgende mogelijkheden:

  • Websites: diverse formaten en diverse plaatsen op de website mogelijk
  • YouTube: advertenties naast het filmpje dat YouTube afspeelt, of als banner onder het filmpje
  • Apps: adverteren in mobiele applicaties

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Display advertising is geschikt voor alle soorten bedrijven

Wil jij jouw merk, product of dienst onder de aandacht brengen bij je doelgroep? Wil je je naamsbekendheid vergroten? Of het aantal conversies verbeteren? Wat je exacte doel ook is, Display advertising is een effectief middel gebleken voor bedrijven van de meest uiteenlopende branches. De specialisten van Webactueel werken dagelijks met Display advertising en gaan ook voor jou met opgestroopte mouwen aan de slag om de meest vruchtbare campagne op poten te zetten. En omdat de kosten relatief laag zijn in vergelijking met andere manieren van adverteren, levert het je ook nog eens efficiënt resultaat op! Bovendien zorgen we er met onze expertise voor dat jij je handen vrij hebt om te werken aan andere aspecten van de core business van je bedrijf. Tijdens een vrijblijvende kennismakingsafspraak vertellen we je graag meer over de mogelijkheden van display advertising voor jouw onderneming.

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!