Twitter adverteren voor succesvolle B2B en B2C campagnes

Ben jij als ondernemer op zoek naar manieren om jouw online bereik te vergroten, dan is het raadzaam om met Twitter adverteren aan de slag te gaan. Het medium is een slimme manier om in contact te komen met je bestaande én potentiële klanten. Dagelijks worden er wereldwijd meer dan 500 miljoen tweets verstuurd. In ons land hebben 2,8 miljoen mensen een twitteraccount. Meer dan 40% van hen is dagelijks actief op dit mediakanaal. Adverteren op Twitter is een effectieve manier om website traffic te genereren. Het mag dan ook niet ontbreken aan de online strategie van een slimme ondernemer die zijn pijlen niet alleen op nu, maar ook op de toekomst richt. Behalve voor het genereren van traffic is Twitter adverteren ook effectief voor je branding. Webactueel heeft ruime ervaring met het opzetten en optimaliseren van verschillende social media campagnes, waaronder ook Twitter. Starten met het adverteren op Twitter doe je bijvoorbeeld omdat:

  • Het ruime doelgroep targeting mogelijkheden biedt
  • Het geschikt is voor B2B en B2C campagnes
  • Het een sterk mobiel bereik heeft
  • Het sterke remarketingmogelijkheden biedt
  • Het je community kan vergroten en zo meer awareness voor je bedrijf creëert
Shutterstock 1322071763 Scaled 1

Onze
opdrachtgevers

Shutterstock 1322071763 Scaled 1

Hoe kun je op Twitter adverteren?

Twitter adverteren kan in verschillende vormen:

  • Promoted tweets – Tweets waar je als adverteerder voor betaalt om ze op het platform te plaatsen. Je kunt je bericht zo onder de aandacht brengen bij een specifieke doelgroep. De kosten zijn afhankelijk van zaken als het aantal replies, retweets of nieuwe volgers.
  • Promoted accounts – Het doel hiervan is het genereren van meer volgers voor jouw account. Mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf, worden zo mogelijk nieuwe volgers. De kosten worden berekend op basis van het aantal nieuwe volgers.
  • Promoted trends – Deze verschijnen bovenaan de tijdlijnpagina onder het kopje ‘trends voor jou’. Door handig in te spelen op actuele zaken, kun je op deze manier je account onder de aandacht van een groot publiek brengen. De kosten zijn wederom afhankelijk van replies, retweets of het aantal nieuwe volgers.

Net als bij ander sociale mediakanalen zoals Facebook kun je ook het adverteren op Twitter zo gericht mogelijk doen. Dit kan dankzij de targeting mogelijkheden: zoekwoorden, demografische kenmerken, profielen, categorieën en meer. Webactueel weet precies hoe we de juiste doelgroep in het vizier krijgen.

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Heldere doelen, resultaatgericht te werk

Afhankelijk van jouw exacte doelstelling en doelgroep ontwikkelen onze professionals voor jou een Twittercampagne. Het doel formuleren we vooraf altijd helder, zodat je weet waar je je pijlen op richt en hoe je de resultaten dient te interpreteren. Wij zijn ervaren in het ontwikkelen van sociale mediacampagnes, maar staan altijd open voor jouw input en feedback. Het gaat immers om jouw bedrijf. Succesvol adverteren op Twitter kan leiden tot een grotere naamsbekendheid, een groei van je community, meer website traffic of meer leads. Wij stellen kwalitatief hoogwaardige campagnes op en gaan altijd resultaatgericht te werk. Wil je meer weten over mogelijkheden voor jou wat betreft Twitter adverteren, neem dan contact met ons op!

Colleagues Creating New Web Design

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!

ImageToStl.com Shutterstock 1919479484 Scaled 1

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!