Met Hotjar gebruikersonderzoek je websitebezoekers leren kennen

Heb je geïnvesteerd in een mooie website, stromen de bezoekersaantallen toe, maar blijft de conversie uit? In plaats van gissen over de oorzaak kies je ervoor een Hotjar gebruikersonderzoek te laten uitvoeren. Wij als specialisten in onder andere webdesign, content marketing en advertising zijn je daarbij graag van dienst. Gebruikersonderzoek met Hotjar, een tool die alle muisklikken en zelfs -bewegingen in kaart brengt, geeft vergaand inzicht in waar klanten precies afdwalen of zelfs vastlopen in hun klantreis.

De knelpunten die hieruit naar voren komen, nemen we nauwkeurig onder de loep. Vervolgens pakken we deze efficiënt aan om je website te optimaliseren. Hotjar is een analysetool die je helpt bij het verzamelen en interpreteren van gebruikersdata. Data waarmee je de bezoekers van je website écht leert kennen. Waar zijn ze naar op zoek en welke factoren zorgen ervoor dat ze misschien niet zullen terugkomen op je website? Het analyseren van data met behulp van Hotjar is een klus die je het beste overlaat aan een professional op dit gebied. Wij zijn je graag van dienst.

Woman Hands Using A Laptop In The Office 1

Onze
opdrachtgevers

On Her Laptop At Contemporary Office

Hotjar levert vergaande inzichten op

Als ondernemer heb je er ongetwijfeld al talloze keren over gefilosofeerd: waar klikt men op wanneer men je website bezocht? Welke elementen vinden bezoekers het interessantst? Wat maakt dat ze uiteindelijk toch niet tot een aankoop overgaan, maar je pagina verlaten? Het onderdeel Heatmaps van het Hotjar gebruikersonderzoek vertelt je er alles over. Een heatmap laat middels kleuren zien waar het vaakst op wordt geklikt en welke bewegingen bezoekers met hun muis maken. Maar Hotjar heeft nog meer mogelijkheden, waaronder:

  • screen recordings: op basis van de exacte muisbewegingen die bezoekers op je website maken, kun je hun gedrag nog beter analyseren
  • surveys: kleine polls op je website die bezoekers enkele korte vragen stellen en zo feedback verzamelen van personen die specifieke pagina’s hebben bezocht. Denk bijvoorbeeld aan vragen als ‘Heb je de informatie waarnaar je op zoek was kunnen vinden?’
  • feedback polls: in plaats van ernaar te gissen vraag je bezoekers van je website direct welke elementen ze op prijs stellen en van welke ze vinden dat deze verbetering nodig heeft
  • werving: bezoekers actief werven voor user testing

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Gedetailleerde analyses, toegespitst op jouw bedrijf en jouw bezoekers

Waarom je zou kiezen voor een Hotjar gebruikersanalyse? Redenen zijn er volop. Ontdekken waar jouw websitebezoekers vastlopen. De gebruikerservaring verbeteren. Conversie verhogen. Meer regelmatig terugkerende bezoekers. En ga zo nog maar even door. Het gebruikersonderzoek is een belangrijk facet binnen de conversie optimalisatie (CRO). Inzicht in wat er onder je (potentiële) klanten speelt, is zeer waardevol. Wij zorgen ervoor met ons Hotjar gebruikersonderzoek en helpen op basis van deze data graag met de optimalisering.

Uiteraard geheel afgestemd op jouw onderneming, want elk bedrijf en elke doelgroep is weer anders. Conversieoptimalisatie speelt een niet te ontkennen rol van belang binnen de internetmarketing. Heb jij behoefte aan een professional die jou kan helpen met het gebruik van Hotjar? Schakel ons dan vandaag nog in! 

Thoughtful Man Sitting With Feet On Table In Modern Office And Using Smartphone And Laptop At Work

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!

ImageToStl.com Shutterstock 1919479484 Scaled 1

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!