Instagram adverteren om precies jouw doelgroep te bereiken

Wanneer je als ondernemer reeds actief bent op Facebook, mag ook het Instagram adverteren niet ontbreken. Instagram is een onderdeel van Facebook en daarom kun je via dat laatstgenoemde platform ook Insta advertenties plaatsen. Het platform is vooral interessant voor bedrijven die zich op een jonge doelgroep (ongeveer tot 40 jaar) richten. Momenteel zit Instagram sterker in de groei dan zijn grote broer. Sterker nog, het is het snelst groeiende mediaplatform ter wereld. Instagram adverteren doe je met behulp van de newsfeed, of in de stories die de meeste gebruikers wel meerdere malen per dag bekijken. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep op de juiste manier? Zonder doordachte strategie zal Instagram adverteren je niet verder helpen. Optimaal groeien doe je dan ook het best met onze professionals. Redenen om met adverteren op dit platform te beginnen, zijn:

  • Je Instagram advertenties leveren tot nu toe te weinig op
  • Je wilt beginnen met Instagram adverteren, maar weet niet hoe je dit aan moet pakken
  • Concurrenten lijken op Instagram een sterkere strategie te hanteren en jouw potentiële klanten te veroveren
ImageToStl.com Shutterstock 1785351113 1 1 1

Onze
opdrachtgevers

Shutterstock 1919479475 Scaled.jpg 1

Redenen om te adverteren en manieren om dit te doen

De ene ondernemer die start met Instagram adverteren kan heel andere doelen hebben dan de ander. Je kunt beginnen met advertenties op dit platform om je merkbekendheid te vergroten, of om de binding met je doelgroep te laten groeien. Maar natuurlijk ook om meer conversie te genereren. Conversie kan verschillende dingen betekenen. Voor de ene ondernemer is dat verkoop, voor de andere is dat inschrijving voor de nieuwsbrief of het downloaden van een app. Een groot pluspunt van Instagram is dat het net zo veel manieren kent om te adverteren als redenen om ermee te beginnen. Zo kun je je doelen bereiken middels stories-, foto-, video-, carrousel- of collectieadvertenties. Ook bestaan er uiteenlopende manieren om je op een exacte doelgroep te richten. Je doet dit door op zaken als locatie, online gedrag of demografische gegevens te focussen. De kansen liggen dus voor het oprapen. Maar door de vele mogelijkheden kan het ook gebeuren dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Weet je niet waar je moet beginnen? Of heb je uit enthousiasme te veel tegelijk aangepakt? Laat het Instagram adverteren dan aan Webactueel over.

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Het is nu tijd om met Instagram adverteren te beginnen

Instagram is het platform van nu én de toekomst. Dat maakt van Instagram adverteren het marketingmiddel van nu en de toekomst. Wil jij je bereik en je zichtbaarheid vergroten? Dan is het tijd om op de Instagramtrein te springen die in alsmaar toenemend tempo doordendert. Net als bij Facebook wordt er gebruikgemaakt van de Facebook Business Advertentiebeheerder. Ook op dit platform heb je dus specifieke kennis en vaardigheden nodig om optimale resultaten te kunnen boeken met je Instagram campagnes. De professionals van Webactueel beschikken over die kennis en ervaring. Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? Maak dan een afspraak om samen met ons de mogelijkheden van Instagram adverteren voor jouw bedrijf te bespreken.

Shutterstock 1920148871 Scaled 1

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!

ImageToStl.com Shutterstock 1919479484 Scaled 1

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!