Google Tag Manager maakt het verzamelen van relevante data kinderspel

Google Tag Manager is een door de zoekmachine ontwikkelde dienst waarmee je verschillende tags (trackingcodes) op je website kunt plaatsen. Deze codes zijn nodig om erachter te komen welke bezoekers er naar je website komen en hoe ze zich gedragen. Zo verkrijg je inzicht in wat er precies op jouw pagina gebeurt. Het fijne van het werken met Google Tag Manager is dat je maar één code op je website hoeft te plaatsen. Alle andere codes, zoals die van Google Analytics en Google Ads, kunnen daaraan gekoppeld worden. Makkelijker kan niet. Bovendien ben je als ondernemer op deze manier niet meer afhankelijk van webdevelopers met hun overvolle agenda. Is de Google Tag Manager eenmaal geïnstalleerd, dan kun je zelf de codes op je website plaatsen. Daar komt nog eens bij dat het een veilig en betrouwbaar systeem is én dat je er niets voor betaalt. Webactueel is je van dienst bij het instellen, zodat je er zeker van kunt zijn dat je geen valse start maakt.

ImageToStl.com Shutterstock 676427392

Onze
opdrachtgevers

Shutterstock 1919479670

Snel te werk en zonder telkens bijkomende kosten

Wil je het wanneer het op meetbaarheid aankomt zelf voor het zeggen hebben? Wanneer je Google Tag Manager instelt, ben je niet meer afhankelijk van een webdeveloper. Met deze door de zoekmachine ontwikkelde tool heb je de perfecte oplossing in handen. Je kunt meteen een tag op je website plaatsen om data te meten. Want wanneer je gerichte doelstellingen voor ogen hebt, heb je daarbij relevante data nodig. Data rondom specifieke gebeurtenissen en acties die er op je website worden waargenomen. Voorheen moest je voor iedere aparte tag een code in de HTML-structuur plaatsen. Dat dat nu niet meer hoeft, scheelt een hoop tijd en gedoe. Het plaatsen van een tag doe je in een mum van tijd en bovendien worden er dan ook niet telkens kosten in rekening gebracht. Op basis van de gegevens die uit de geplaatste tags voortvloeien, kun je aan de slag met conversieoptimalisatie. Google Tag Manager is een uitgebreide tool. Ondanks de vele mogelijkheden hoef je er niet voor te vrezen dat hij niet gebruiksvriendelijk is. Ook wanneer je beperkte ervaring hebt met dergelijke tools, zul je ermee uit de voeten kunnen.

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Je Google Tag Manager door Webactueel laten instellen

De tags van deze tool verzamelen gegevens die van belang zijn voor jouw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan website interactie en conversie. Als ondernemer dien je de beschikking te hebben over gegevens die uit juiste en nauwkeurige metingen zijn voortgekomen. Op basis daarvan neem je immers je zakelijke beslissingen. Zoals gezegd is het installeren van de Google Tag Manager minder eenvoudig dan het gebruik ervan. Daarom zijn we je daarbij graag van dienst. Wanneer wij de initiële code op je website plaatsen, weet je zeker dat daarin geen fouten worden gemaakt. Onze specialisten houden zich hier met grote regelmaat mee bezig en weten precies hoe ze dit moeten aanpakken. Zij hebben hiermee al tal van verschillende bedrijven geholpen. Maak gerust een vrijblijvende kennismakingsafspraak met ons om de mogelijkheden van Google Tag Manager voor jouw bedrijf te bespreken.

Shutterstock 1919479661

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!

ImageToStl.com Shutterstock 1919479484 Scaled 1

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!