De CRO audit: de basis om van je bezoekers klanten te maken

Er komt voldoende verkeer naar je website en je SEO-campagne draait op volle toeren. Toch blijft de gehoopte omzet uit. Om een of meerdere redenen besluiten je bezoekers niet tot conversie over te gaan. Iets wat ook de waarde van de grote bezoekersaantallen drastisch doet verminderen. Aan bezoekers die niet tot actie overgaan heb je nu eenmaal weinig. Heb jij behoefte aan inzicht? Laat door ons dan een CRO audit uitvoeren. Men noemt dit ook wel een CRO analyse of een CRO scan.

Onze CRO audit vormt de basis voor een sterke conversie optimalisatie en zal van bezoekers klanten weten te maken. Of je nu wilt optimaliseren om meer inschrijvingen op je nieuwsbrief te verkrijgen of om meer te kunnen verkopen; de insteek is altijd hetzelfde. Onze diepgaande CRO audit legt alle pijnpunten in het huidige conversieproces bloot. Op basis van deze bevindingen kun je je doelgroep de ultieme klantbeleving gaan bieden en zo ook jouw conversieratio omhoog schroeven. Met een CRO audit snijdt het mes dus aan twee kanten! 

Working On Website Graphics 1

Onze
opdrachtgevers

Young Woman Browsing Websites On Laptop And Using Mobile Phone At Office

De customer journey tot in het kleinste detail in kaart gebracht

Tijdens onze CRO audit worden tal van factoren onder de loep genomen. De menselijke factoren

Hoe denkt de bezoeker wanneer hij of zij zich op je website bevindt?- maar ook de technische aspecten. Hoe zit het bijvoorbeeld met de laadtijd van je website? Duurt het laden langer dan 5 seconden, dan zal je bezoeker het al gauw beu zijn en terugklikken naar de resultaten van de door hen ingevoerde zoekopdracht in de zoekmachine. Iets waar je concurrenten handenwrijvend naar uitkijken. Wat onderzoeken wij zoal tijdens een CRO audit?

  • de genoemde laadtijd; een lange wachttijd zal tot een hoog bounce-percentage leiden
  • vanuit welke kanalen bezoekt men jouw website
  • hoe navigeren bezoekers op je pagina?
  • op welk moment haken bezoekers af en besluiten ze je website te verlaten?
  • hoe zit het met de algemene gebruikerservaring op je website

Op basis van onze zorgvuldig uitgevoerde CRO audit kunnen we een lijst met actiepunten opstellen waarmee we direct aan de slag kunnen. We zijn je graag van dienst met het opstellen en uitvoeren van een vervolgstrategie.

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Met behulp van onze CRO audit je website optimaliseren

Wanneer je als ondernemer je online doelen beter wilt kunnen bereiken, kun je werken aan twee aspecten: het verhogen van het aantal bezoekers op je website en het verhogen van het conversiepercentage. Waar vroeger bijna uitsluitend de nadruk lag op het eerste en SEO als hét middel werd gezien om online succesvol te zijn, zien steeds meer ondernemers in dat dit niet voldoende is om van een effectieve online marketingstrategie te kunnen spreken.

Enkel focussen op het trekken van bezoekersaantallen, maar er niet in slagen om hen tot actie te laten overgaan, is vergelijkbaar met grote aantallen bezoekers in een fysieke winkel. Bezoekers die jouw aanbod in de schappen en de rekken bekijken, maar vervolgens weer met lege handen naar buiten vertrekken. Investeer je in online marketing, dan mag dus ook het belang van conversie niet worden onderschat. Wij helpen je middels onze CRO audit graag met een goed geoptimaliseerde website. 

Web Designer Planning Application For Mobile Phone App Design Technology And Business Concept

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!

ImageToStl.com Shutterstock 1919479484 Scaled 1

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!