Snapchat adverteren om jouw doelgroep te bereiken
Adverteren via sociale media is vandaag de dag niet meer uit de maatschappij weg te denken en voor Snapchat adverteren geldt dat net zo. Niet voor niets maken talrijke bedrijven gebruik van dit kanaal om hun advertenties onder de aandacht van hun doelgroep te kunnen brengen. Snapchat behoort tot de snelst groeiende mediakanalen van Nederland en is vooral geliefd onder gebruikers tot 35 jaar. De meeste daarvan zijn tussen de 13 en 24 jaar oud. Richt jij je met je bedrijf, merk, producten of diensten vooral op deze doelgroep? Dan kan adverteren via Snapchat dus zijn vruchten afwerpen. Het platform maakt het mogelijk om op basis van leeftijd, maar ook geslacht, locatie en interesses specifieke doelgroepen te formuleren en te benaderen. Zo creëer je voor jezelf een doeltreffende mogelijkheid om in aanraking te komen met een grote groep potentiële klanten. Snapchat adverteren kan uiteenlopende doelen dienen en ingezet worden voor onder andere:
- Het communiceren van acties
- Het introduceren van nieuwe producten of diensten
- Branding
- Loyalty-acties die gericht zijn op reeds bestaande klanten
- Het stimuleren van websitebezoek
Onze
opdrachtgevers
Jouw advertentiemogelijkheden
Snapchat adverteren klinkt aantrekkelijk. En misschien wel eenvoudig. Maar om er echt het maximale uit te halen, neem je een professional in de arm die al vaker met dit bijltje heeft gehakt. ‘Een goed begin is het halve werk’ klinkt als een cliché, maar gaat in dit geval toch echt op. Pas wanneer de strategie van je campagne als een huis staat, lukt het je je doelen te bereiken. Onze professionals zijn door de wol geverfd en weten ook voor jouw bedrijf een passende en pakkende campagne te ontwikkelen. Wanneer we samen met jou het doel van je campagne hebben geformuleerd, volgt de volgende stap: besluiten in welke vorm je je advertenties wilt aanbieden. Het platform kent vijf verschillende varianten:
- Snap ads – korte videoadvertenties van maximaal 10 seconden
- Collection ads – het aanbieden van een productcatalogus
- Story ads – het vertonen van je advertentie in de voor een gebruiker relevante content
- Filters – overlays voor foto’s
- Lenzen – het toevoegen van bijzondere effecten aan foto’s
BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING
Start vandaag nog met jouw uitdaging!
Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!
Adverteren via Snapchat met een campagne op maat
Snapchat adverteren is meer dan alleen het plaatsen van een advertentie op dit platform. Je kunt namelijk vanaf het begin van de publicatie zien hoe deze het doet. Hiervoor dient de ads manager van het platform. Deze brengt je statistieken duidelijk in kaart. Als ondernemer weet je dus meteen wat het Snapchat adverteren oplevert en waar je eventueel nog aanpassingen moet doen. Jouw campagne kun je op die manier optimaliseren. Webactueel helpt jouw bedrijf graag van A tot Z met het adverteren op Snapchat. Onze specialisten volgen alle ontwikkelingen op de voet. Je kunt erop gerust zijn dat jouw campagne bij ons in goede handen is. En dat jouw boodschap met behulp van een doelgerichte en strategische aanpak op de juiste manier bij je doelgroep wordt afgeleverd. Snapchat advertising zag in 2017 het levenslicht. Echter zijn nog te weinig bedrijven zich bewust van de mogelijkheid of de toegevoegde waarde ervan. Wil jij een succesvolle campagne starten én je concurrenten een stap voor zijn? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden van Snapchat adverteren voor jouw bedrijf te bespreken.
DIRECT CONTACT
Heb je vragen of
wil je advies?
Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!
Heb je vragen of
wil je advies?
Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!