Met de juiste Customer Experience waarde en binding opbouwen

Je als ondernemer uitsluitend concentreren op marginale winsten betekent in feite jezelf afleiden van hetgeen waar het echt om draait. Wie zijn conversie wil optimaliseren, kan er dan ook maar beter over nadenken wat klanten enthousiast en betrokken maakt. Hen begrijpen is uiteindelijk de sleutel voor conversieoptimalisatie. Een focus op customer experience leidt niet tot slechts een snel, kortdurend bezoek aan jouw website, maar tot een betekenisvolle interactie tussen je bedrijf en je klanten.

Diverse data kunnen je vertellen hoe bezoekers zich op jouw site gedragen. Op deze data voeren wij kwalitatieve analyses uit, zodat we het gedrag van jouw klant beter kunnen begrijpen. Zo helpen we je niet op de concurrentie, maar op je klanten te focussen. Want uiteindelijk draait het allemaal om hen. Vervolgens kunnen we aanpassingen implementeren die tot een betere customer experience en dus een verbeterde relatie leiden. Zo bouw je als onderneming waarde op. Niet alleen voor een specifiek product of een kortlopende campagne, maar voor de verdere toekomst. En een lange termijnrelatie met jouw klanten, dat is toch ook wat jij wilt?

Onze
opdrachtgevers

De eerste indruk weegt het zwaarst

Aandacht voor de customer experience betekent aandacht voor de ‘reis’ die de klant maakt. Eigenlijk kun je het wel vergelijken met een eerste date: wanneer je eerste indruk niet goed is en het afspraakje niet soepel loopt, zal er waarschijnlijk geen vervolg komen. Of met die ene keer dat je een winkel bezocht en net een ongeïnteresseerde medewerker met beperkte kennis trof. Kleine kans dat je daar nog eens je geld besteedt. Ook online moet alles zo goed mogelijk lopen, zodat die positieve eerste indruk een blijvende wordt.

Steeds meer ondernemingen zien het belang van customer experience voor de conversieoptimalisatie in. Wij hebben hierin inmiddels al talrijke bedrijven van uiteenlopende aard vooruit kunnen helpen. Altijd met oog voor de uniciteit van het merk. Want de customer experience is belangrijk, maar je wilt jezelf nu eenmaal ook kunnen presenteren zoals je bent. Het belangrijkste verschil tussen een focus op customer experience en kortlopende marketingcampagnes? In het laatste geval richt je je op de zogenoemde activatiefase en ga je voor de snelle winst. Customer experience richt zich echter op je doelgroep. 

BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING

Start vandaag nog met jouw uitdaging!

Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!

Ontwikkeling van een effectieve strategie

Het mag duidelijk zijn: CRO (conversieoptimalisatie) bereik je nooit wanneer je lukraak een paar actiebuttons op je website plaats. Door (potentiële) klanten de best mogelijke ervaring te bieden, moedig je ze aan om betrokken te raken en actie te ondernemen. Wil jij significante verbeteringen in je conversiecijfers kunnen bemerken? Dan wordt het tijd om de mouwen op te stropen, de juiste data te verzamelen en de juiste vragen te stellen. Wij brengen graag voor je in kaart wat jouw klanten motiveert en overhaalt tot actie.

Onze professionals kunnen je helpen met het ontwerpen van een effectieve, klantgerichte CRO strategie. De combinatie van onze marketing expertise en kennis van technologie weet jouw online aanwezigheid een flinke boost te geven. Een focus op de customer experience is overigens iets wat nooit ophoudt: tijden en dus ook technologieën en voorkeuren blijven veranderen. Wij staan niet alleen nu, maar ook in de toekomst graag voor je klaar.

DIRECT CONTACT

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!

Heb je vragen of
wil je advies?

Aarzel geen moment en neem contact met ons op!
Onze professionals staan je graag te woord!