Op zoek naar SEO specialist Amsterdam voor je website?
Op zoek naar een specialist in SEO in Amsterdam? Zoekmachineoptimalisatie is de perfecte methode om te zorgen dat jouw website bovenaan de zoekresultaten komt. Het mag immers bekend zijn dat scoren op de eerste pagina, of liever nog: in de top 3, van de zoekresultaten jouw bedrijf flink wat klanten kan opleveren. Hoe beter jouw website of webshop vindbaar is, hoe meer bezoekers je mag verwelkomen op je website. Webactueel heeft jaren aan ervaring in deze werkzaamheden en zet die ervaring graag in om jou zo goed mogelijk te helpen. Wanneer je aan zoekmachine optimalisatie werkt, dan is dat eigenlijk een voortschrijdend proces. Dat betekent dat we voortdurend de prestaties van jouw website en de wensen die je uit in de gaten blijven houden.
Wanneer Webactueel aan de slag gaat met zoekmachine optimalisatie Amsterdam (SEO), dan richten we ons ook graag op andere zaken waarmee we onze klanten beter van dienst zijn. Daarom bouwen wij al sinds onze oprichting in 2012 het liefst langlopende klantrelaties op zodat we precies weten wat onze klant wil en hoe we dit kunnen verzorgen. Dit is erg belangrijk voor ons.
Onze
opdrachtgevers
SEO Amsterdam | Zorgen voor optimale vindbaarheid op Google
Wil je beter gevonden worden op Google? Dan is het optimaliseren van je website heel belangrijk. Dit gaat verder dan alleen maar de juiste woorden gebruiken. Zoekmachines worden steeds slimmer gemaakt. Ook de juiste context waarin de woorden staan is dus van belang. Vergeet ook andere belangrijke factoren niet. Je hebt het dan over het webdesign, de linkstructuur op je site en buiten je site en de manier van navigeren. Al deze zaken spelen mee als zoekmachines websites indexeren. Wil je hoog in de resultaten komen, dan helpt Webactueel je door het volgende plan van aanpak toe te passen:
Wanneer we deze werkzaamheden uitvoeren, dan kijken we naar de structuur van de website. Is die eenvoudig genoeg voor zoekmachines om doorheen te crawlen? Heeft de techniek hierin een ondersteunende taak? Voorbeelden hiervan zijn het kiezen van een beschrijvende URL om de zoekmachine duidelijk te maken welke inhoud te verwachten is. Een simpele reeks aan letters en cijfers werkt dus negatief op het resultaat. De technische ontwikkeling is de basis van alle zaken die met zoekmachineoptimalisatie te maken hebben. De techniek moet dus perfect zijn om ook de vervolgstappen van nut te laten zijn.
Het is belangrijk om te begrijpen wat het doel van een zoekmachine (Google) is. Uiteindelijk komt het erop neer dat de meest relevante website voor de zoekopdracht tevoorschijn komt dankzij de zoekmachine. De website die getoond wordt moet direct antwoord bieden. Google is hier een topper in en om die reden gebruikt 95% van de internetgebruikers in Nederland die machine. Dit geeft ook direct het belang van sterke content op de website aan. Content die overeenstemt met wat Google aan de zoeker wil bieden. Hetgeen ook waarom de zoeker heeft gevraagd. SEO-schrijven van content is essentieel.
Hoe sterker de autoriteit van jouw website geldt, hoe hoger de waarde is die een zoekmachine zal toekennen. Er zijn verschillende manieren waarop de autoriteit verhoogd kan worden. Bijvoorbeeld door een goede linkstructuur vanaf andere kwalitatieve websites naar jouw website. Webactueel kan dit voor jou verzorgen. Het is belangrijk dat de zoekmachine het signaal krijgt dat jouw website waardevol is. Dit worden ook wel backlinks genoemd. Besef wel dat de waarde van elke backlink kan verschillen. Wij helpen je aan links met hoge waarde. Neem je contact op met Webactueel als specialist in SEO in Amsterdam, dan krijg je veel meer dan technische ondersteuning alleen. Sinds de oprichting in 2012 werken wij aan duurzame klantrelaties zodat wij op elk moment precies kunnen verzorgen wat een klant nodig heeft. Dit is zeer belangrijk voor ons.
BINNEN 24 UUR TERUGKOPPELING
Start vandaag nog met jouw uitdaging!
Klaar voor de start? Wij komen graag meer te weten over jouw uitdaging! Wij bespreken en bekijken graag de mogelijkheden samen met jouw! Wil je direct contact? Neem gerust direct contact op!
De waarde van SEO
Voor wie nog meer wil weten over zoekmachine optimalisatie is het goed om de waarde hiervan te kennen. Cijfers geven je een goed beeld. Zo is het bijvoorbeeld zo dat 95% van alles wat er op internet wordt gedaan begint bij een zoekopdracht. In Nederland is dit het vaakst via Google, maar er zijn meer zoekmachines. De drie bovenste resultaten uit de zoekopdracht worden veruit het meest bezocht. Wanneer je deze cijfers bekijkt, dan begrijp je dat je succes als ondernemer dus sterk bepaald kan worden door SEO. Hoe beter je te vinden bent met je website of webshop, hoe hoger je in de zoekresultaten komt. Een SEO expert bureau als Webactueel is dus een welkome hulp hierbij.
Onze
partners
Wat biedt SEO bureau Webactueel?
Als SEO specialist Amsterdam is er veel aandacht voor zoekmachineoptimalisatie. Daarnaast biedt Webactueel ook nog andere diensten die je onlinesucces kunnen vergroten. Denk dan aan het ontwikkelen van je website of je webshop. Ook het beheren van Facebook voor zakelijke doeleinden behoort tot de mogelijkheden. Wanneer deze zaken goed verzorgd zijn, zal je online beter voor de dag komen. Bovendien wordt alles uit handen genomen door Webactueel. Maar heb je opmerkingen of aanwijzingen, dan volgen we die op.
Tags: SEO specialist Amsterdam, SEO advies Amsterdam, SEO optimalisatie Amsterdam, Amsterdam SEO, Zoekmachine optimalisatie Amsterdam, SEO bureau Amsterdam, SEO bureaus Amsterdam, SEO Amsterdam, Zoekmachine marketing Amsterdam, Linkbuilding Amsterdam, Zoekmachine 5 letters, WordPress specialist Amsterdam
Hoe ziet het traject eruit?
Intakegesprek
Tijdens onze eerste gesprek gaan we kennismaken. Hierin wordt direct een vast contactpersoon toegewezen aan je voor al je SEO werkzaamheden. Al jou eisen, wensen en doelstellingen worden besproken en in kaart gebracht.
Tevens starten we met een korte zoektocht naar de potentiële zoektermen waar jou website kan scoren. We bespreken ook meteen de haalbaarheid van de doelstellingen.
Strategie
Tijdens deze fase gaan we de strategie bepalen. We gaan een uitgebreide zoekwoordenonderzoek doen. Samen met jou bepalen we de zoektermen waar jij op wilt scoren. Daarnaast kijken we ook naar de concurrentie op een bepaald zoekterm. Hierna gaan we de SMART-doelstellingen definiëren.
De taken bestaan uit eenmalige en maandelijkse opdrachten die we uitvoeren.
On-page optimalisatie
WordPress biedt veel mogelijkheden om de website Google-vriendelijk te maken. We maken hiervan gebruik om de huidige website zo veel mogelijk zichtbaar te maken voor Google.
We zorgen ervoor dat de waarde van de huidige website verhoogd wordt en de gebruiksvriendelijkheid verbeterd wordt.
Denk hierbij aan:
- Optimalisatie van META-titels en beschrijvingen;
- Interne linkstructuur;
- Optimalisatie van navigatiestructuur;
- 404-pagina’s detecteren en oplossen;
- Optimaliseren van afbeeldingen;
- Optimalisatie van alt-tags;
- Website snelheid optimaliseren.
Off-page optimalisatie
Google hecht veel waarde aan de inkomende links naar de website. De inkomende links verhogen de waarde van de website. Tijdens de zoekmachine optimalisatie voeren we daarom linkbuilding uit op betrouwbare manier.
Denk hierbij aan:
- Analyseren van backklinkprofielen van de concurrenten;
- Zoeken naar relevante partners;
- Communicatie starten met webmasters;
- Content ontwikkelen voor de backlinks;
- Plaatsen van backlinks.
Rapporteren
We hechten veel waarde aan communicatie. Vooral tijdens een SEO-traject. Daarom communiceren we minimaal 1 keer per maand over stand van zaken.
Zo bespreken we de:
- Uitgevoerde werkzaamheden;
- Geplaatste backlinks;
- Geboekte resultaten;
- Voortgang;
- Et cetera.
Wanneer we deze werkzaamheden uitvoeren, dan kijken we naar de structuur van de website. Is die eenvoudig genoeg voor zoekmachines om doorheen te crawlen? Heeft de techniek hierin een ondersteunende taak? Voorbeelden hiervan zijn het kiezen van een beschrijvende URL om de zoekmachine duidelijk te maken welke inhoud te verwachten is. Een simpele reeks aan letters en cijfers werkt dus negatief op het resultaat.
Het is belangrijk om te begrijpen wat het doel van een zoekmachine (Google) is. Uiteindelijk komt het erop neer dat de meest relevante website voor de zoekopdracht tevoorschijn komt dankzij de zoekmachine. De website die getoond wordt moet direct antwoord bieden. Google is hier een topper in en om die reden gebruikt 95% van de internetgebruikers in Nederland die machine.
Hoe sterker de autoriteit van jouw website geldt, hoe hoger de waarde is die een zoekmachine zal toekennen. Er zijn verschillende manieren waarop de autoriteit verhoogd kan worden. Bijvoorbeeld door een goede linkstructuur vanaf andere kwalitatieve websites naar jouw website. Webactueel kan dit voor jou verzorgen.
Heb je vragen of
wil je advies?
Aarzel geen moment en neem contact met ons op! Onze professionals staan je graag te woord!